2009-11-29
 00:25:00

en nykter lördagskväll

för att!
jag har varit sjukt duktig!
Åkte till Johannas partyparty vilket jag är riktigt glad att jag gjorde, avrt en perfekt kväll :)
tog bilen, dvs INGEN ALKOHOL!  Jag är sjukt stolt =D jag behövde en lugn helg så detta blev perfekt.
igår drack jag endast 2 glas vin och idag ingenting,, efter förra helgens konstiga beteende va det faktiskt jättebra. hihi.
spelade massa knäppa lekar johanna hade förberett, dom satt och spelade fia med hutt när jag kom,, kunde ju tyvärr inte delta, men rätt underhållande att kolla in resten av det sjuka gänget :) fortsatte med Beer pong (heter det så?) och eftersom pingisbollen sakandes blev det ihopknöglad plastfolie som fick agera boll, haha! kände mig riktigt skicklig där eftersom jag fick in en hel del träfffar (nu i efterhand börjar det väl gå upp för mig att det kanske hade att göram ed att jag av nykter och alla andra.. inte speciellt nyktra.. hahaha) kulijul!
nästa lek blev den här man gjorde när man va liten, när man ska slå med tärning och äta choklad med mössa vantar och  halsduk,, hahaha fyfan.. men där kundej ag iaf delta på riktigt ;)
fortsatte med lite rockband (som jag hade lääängtat efter, så sjukt roligt!) och avslutade med lite singstar.. resten av gänget skulel röra sig mot stan.. men jag va duktig nog att säga Nej tack, även fast jag fick erbjudande om att sussa kavr hos johanna och supa mig själv under bordet. duktig flicka!
en annan tjej som körde,, carro som också skulle åka hem fick inte platas så skjutsade henne till tåget och körde sen hem.. nu är jag här och känner mig lite smått rastlös och inte alls trött. kolal på en film elelr nåt blir det väl.. springa ett varv? hahaha nejtack.

nej efter förra helgens konstiga fyllor så behövde jag nog det här (:

dags att hitta på nåt nytt.

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: