2009-11-29
 22:07:12

=D

god kväll!
idag har varit en.. ingenting dag?
skönt, med tanke påa tt jag börjar 5 imorgon, haha.
bakat lite med mamma, var på adventslunch hos mormor&moffa då man även fick träffa patric o fredrika :) kul, va rätt länge sen! sen,, vad har jag gjort? kolalde avsnittet av mammas pojkar som jag missade i torsdags..
umgicks lite med lilla bror.. vi ska införskaffa Band Hero. vore sjukt roligt :D massa roliga låtar o hela grejen, blir roligt =D
sitter o leker på spotify.. gud vad jag älskar denna uppfinning.. sitter o letar up en massa gammal musik som jag lyssnade på förut,, hittar så mycket roligt o så många gamla minnen.. jag älskar sånt..


nej nu måste jag fan slagga.. vart sugen på o kolla på filmen grind. hahaha så sjukt länge sen jag såg den,,  men hittade en låt som va med i den,, så vart lite sugen,, haha, nu är det iaaf paradise hotel.. sen får vi se.

Natti!

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: