2009-11-27
 02:26:18

hur va det med sömntabletter..

god natt
kan verkligen inte somna,, så lallar runt lite häromkring, men vad gör man inte? mitt halsont är ganska mycket tillbaka vilket känns,, rätt dåligt? men å andra sidan brukar det ju va värtst om kväll/nätterna/mornarna.. så vi får väl se. imorgon blir det iaf middag med lise, blir trevligt! får se vad vi hittar på efter, och vad jag hittar på resten av helgen.. funderar på en vit helg med tanke på förra helgens konstiga fyllor.. skulle kunna vara en idé. vet inte varför jag vart så jävla konstig förra helgen, i vanliga fall när man blir lite för full brukar man ju i alla fall bara vara sig själv fast väldigt extra glad och lite knäpp.. men nu, jag vet inte, kändes som jag inte riktigt va mig själv. sjukt dryg och konstig.. och det är ju inte jag.. näe jag vet inte, vi får se!


åkte ju till jobbet och det gick riktigt bra, sjukt kul att det går bättre o bättre :)
mina händer luktar dock en blandning av 17 herrdofter vilket inte känns sådär oerhört charmigt.. åh det finsn så många som luktar så gott!! om jag ahde pojkvän skulle jag tvinga på honom sjukt många, ha ha ha.

jag börjar faktiskt komma in i rollen som säljare,, idag fick jag sälja en hel del grejer och det känsn riktigt bra! det går bättre o bättre liksom :)´
nej ska nog försöka mig på  slaggandet igen. får se hur det går.

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: