2009-11-08
 22:28:51

8 November. 22.04

Jag vet inte vad som har hänt..  Men för första gången på länge så känner jag mig sjukt motiverad till att ta tag i allt!
Det kommer ta ungefär 1 år för mig att plugga upp mina betyg på komvux, vilket faktiskt känns bra. det kommer gå sjukt fort! om jag tänker på hur rally det senaste året har gått så känns det bra.. men för första gången så känsn det faktiskt nästan roligt att ta tag idet, om jag tänker på hur BRA det faktiskt kommer kännas när jag är klar.. och under tiden? att lägga tideen på något vettigt istället för att jobba på coop.. haha.
Jag ser så fram emot att vara klar, så jag kan, plugga vidare?`jag ser så fram emot att kunan ta tag i det, ååh..
jag satt och kolalde nu på lite olika program att plugga vidare när jag är klar med komvux.. jag hittade ett som jag faktiskt blev riktigt sugen på.. dock betyder det matte c.. hmm.. ja vi får väl se hur matte b går till att börja med :P haha.

nej jag är motiverad till konstiga grejer för o va mig just nu.. jag vill veerkligen börja träna.. jag verkligen vill vill, de senaste två veckorna har jag  varit så sugen.. blir kanske en jogging runda? Jag ska försöka :D

Helgen va härlig! :)
Fredag blev ollan med Lise, Hanna, Sanna & Ida (Ida som förövirgt precis kommit hem från USA, så va kul o se henne också) förade lite hos Lise och drog då sen till ollan.. där det va SJUKT dött.. men men vi haden og rätt kul ändå.. drog gansak tidigt med lite  folk till lise där det blev lite "efterfest".. drog sen vidare till ännu en efterfest o 20 missade samtal senare hade lise fått som hon ville och vi andra drog väl vid halv 6.. hahaha.  kul kväll!

Lördagen mådde man inte liak bra som dagen innana hahaha.. drog och käkade kebab med lise och hanna och degade hos Lise resten av dagen. eftersom barnvaktandet som va planerat blivit inställt stanande jag hos lise och kollade på film och svullade chips (och gurka!!) Sanna kom också över och det blev en (tro det elelr ej) LUGN kväll.

idag va lite mer deg hos lise.. sen hem o gratta FAR.. håller på och läser en bok som sandra tvingade på mig "Inte som andra döttrar" så sjukt bra! är helt fast men ahr nu tagit en paus. har även laddat ner filmen "Sid&Nancy" som är grundad på boken tydligen.. men vill läsa klart först.. så jävla hemsk bok alltså. usch!

åh.. jag vill verkligen ha en mysis just nu,, det börjar bli kallt o vintrigt o mörkt.. jag vill ha en mysis o cuddla med o kolla på film o mysa o sånt.. att det ska va så svårt o hitta nån!

nu ska jag fortsätta med boken, kanske poppa lite popcorn o vara nöjd. vem vet!

//malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: