2009-11-03
 22:17:17

3 November

god kväll mina damer och herrar.
Idag.. inte sådär väldigt mycket faktiskt.. vaknade och kollade på dom nya avsnitten av One tree hill & Gossip girl.. oh yes!
gjorde en egen vaxning.. ja.. hmm.. När jag gjorde det på salongen så sa jag att det va det värsta jag varit med om.. värre än tatueringen helt klart, och linne tyckte det såg ut "som jag fött barn" efter åt.. ja, det va helt kalrt värre att göra det själv, tog mycket längre tid, och man drog ut på det. samtidigt som man fick andas lite meellanåt.. hahaha. . jag kanske ska ta benen imrogon nu när jag ändå börjat,, det kommer ju va som rena drömmen om man jämför med detta.. haha!

Efter allt tog jag en tripp,, en ganska lång tripp och hälsade på sandra.. blev kvar ett långt tag och pratade om allt.. verkligen allt som vanligt. alltid så härligt att åka på en fika till henne.. spelade lite kort och kollade på en film.. klockan blev mycket och jag åkte hem..

Imorgon.. ska försöka tvätta lite och göra en storstädning.. sen ska jag troligtvis till stan och träffa CG, och förhoppningsvis ska hon färga mitt hår sen,, jag har inte riktigt beslutat mig för det helt än.. jag vill egentligen gå till frissan o fixa det.. jag är så fjantig när det gäller mitt hår,, så otroligt rädd om det.. om det skulel bli fel så vet jag inte vad jag skulle göra.. hahaha nä men.. rädd! men jag har verkligen inte råd att gå till frisören nu och måste verkligen göra något åt det.. funderar på att köra några nyanser mörkare den här gången,, kan bli spännande.. haha. men om man börjar med en toning så får jag väl gå till frisören sen och fixa det ordentligt.. älskar det han gjorde sist jag va där med lite olika slingor och grejer men grundfärgen va rätt mörk.. åååh, ångest!

så måste jag byta däck på bilen också,, får kanske bli på torsdag? hihi jag som envisas med att göra det själv.. men pappa tycker att jag är störd när jag säger att jag tycker det är roligt.. haha..  men men är man lite knäpp så är man..

förövrigt har jag bollat med tanken om att ha en nykter månad.. Jag tror verkligen jag skulle må bra av det.. sen någon gång innan sommaren har jag haft EN nykter helg.. det känsn inte sådär superbra..  Eftersom jag startade mitt nya nyttiga liv idag ( ? ) hahaha så skulel det ju kunna vara en ganska bra början iaf.. Inga cigg och ingen sprit på en månad.. så ska jag försöka mig på att börja träna också,, låter det itne helt underbart? hahaha :D
får sysselsätta mig med typ,, filmkvällar? hmm,. kul också.. nej men jag har ju veckan på mig att fundera på det iaf =D


hörde den här låten på radion idag.. jag älskade den förut så massa minnen kom tillbaka.. här är den iaf

/malle




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: