2009-03-22
 03:36:30

Scar Tissue

hej hej
jag har ont i magen. det känns så konstigt att vara hemma. och med tanke på allt som hände de sista dagarna i Sydney. =/  usch usch.  jag vill bara tillbaka. och det ska jag! det här är inget jag bara säger, det här är bestämt.

och usch va sämst jag är på att vända tillbaka dygnet, det här är 3dje natten i rad som jag vaknar dunt 3 och är pigg som en.. ja jag vet faktiskt inte vad-  det kanske har att göra med att jag inte riktigt vill? jadu jag vet inte..  och jag är JÄTTESUGEN på snickers..  och en cigg..  menn näe.

Imorgon ska jag troligtvis träffa cg. ska bli spännande eftersom vi inte setts sen nyår. vi får se hur det går.

I fredags kväll drog jag till "ollan" med esset. pratade lite o uppdaterade varandra på alla fronter. det va mysigt, några öl, bra för mig eftersom jag ändå inte hade kunnat sova.. det va mysigt! lite innan jag skulle gå fick jag mess från Lise "jag kom precis till Ollan" så jag sprang fram till baren och där va hon, jättekul o träffa henne som jag saknat en hel del!

När vi va på flygplatsen i Sdney bestämde jag mig för att köpa en bok, eller jag hade letat hela vistelsen i Australien efter en bok, men inte hittat någon jag velat läsa.. hur som i Sdney (typiskt, när resan är slut liksom) hittade jag iaf en, Scar Tissue, som är en självbiografi av Anthony Kiedis, sångaren i Red hot chili peppers. Jag är helt fast. jag har försökt läsa böcker på engelska förut, men det har aldrig gått något vidare, jag har inte gillat boken, inte fastnat, aldrig riktigt kommit någon vart. Nu och andra sidan, j ag har velat läsa denhär boken länge, och jag bara flyter igenom, klart det tar lite längre tid än om man skulle läst den på svenska, men gud va bra den är. eller hämsk. usch. men jag tror det är sånt jag gillar, speciellt om man vet att det är en sann berättelse. kan inte riktigt sluta läsa, så är väl det jag gjort under nätterna när jag inte kunnat sova, och messat med S.

måste väl försöka igen. .

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: