2009-03-30
 21:26:02

måndag måndag

hej hopp hej.
en sak gjorde mig glad idag och gav mig lite hopp. men bara lite, man vet aldrig.
idag skulle jag jobbat 6.30 - 13.00 men bossen bad mig stanna några extra timmar, vilket jag aldrig säger nej till, absolut inte i detta tillfälle. pengar pengar pengar behöver jag verkligen nu. va en rätt rolig dag som gick fort! kändes bra. efter jobbet åkte jag för att träna med Ess. . gick väl sådär, jag har börjat bli förkyld medans ess haft en tung helg, slutade med en prommis. va faktiskt lagom.. dumt o träna när man faktiskt är sjuk..
åkte hem och glodde lite tv, och framförallt fortsatte med boken, som bara har ca 10 sidor kvar nu! jag vill inte! den är så bra så jag vill inte att den ska ta slut, därför har jag haft en pause och laddade ner alla RHCP album. känns bra. Eftersom det första jag gjorde när jag kom hem va att formatera datorn så behöver jag verkligen nytt nu, har INGEN musik kvar alls. känns tomt. occh dumt, många låtar kan verkligen beskriva så mycket, så många minnen från långt tillbaka.. så känns halvtråkigt att allt verkligen är borta. men förhoppningsvis hittar jag det mesta igen!

Igår va jag som vanligt lite extra dum, jag har ju tappat den mesta färgen i ansiktet och känner mig nästan lite blek, så jag bestämde mig för att ha lite brun utan sol i ansiktet. woho, det gick ju bra tänkte jag.. förut köpte jag en hudkräm med en mildare brun utan sol grejs i. jag fick utslag på HELA kroppen, och dum som jag va testade jag det igen, och fick ännu mer utslag. kul? nej. nu, hur som, har jag fått tillbaka en hel del färg i ansiktet, men dock svider och bränner hela ansiktet och jag känner mig lagom svullen runt ögonen.. förhoppningsvis är jag bara torr och kan fortsätta med projektet imorgon? haha. vi slutar där.

Imorgon jobabr jag stängning, 16 - 22.15.. innan dess har jag skola.. hålla ett föredrag.. om mig själv, en presentation snarare. blir kul!  men vad ska man ha på sig? hmmm.

på återseende..

Malle

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: