2009-03-31
 23:02:38

hata brun utan sol

hej mina vänner (och inte vänner?)
idag har varit en bra dag! vaknade och åt lite frukost, drack en massa kaffe, kollade  nya avsnitten av gg och oth. srog efter det vidare till skolan med min Sydney kopp i högsta hugg. jag hade förberett mig ordentligt på min självpresentation, som skulel hållas idag, men icke! alla hann inte med och jag va en av dom som inte hann, tråkigt för mig! får ta det om 2 veckor istället eftersom nästa veckas lektion är "arbete själv" lektion. kulijul!
efter lektionen va det iaf jobbijobb. ganska tårkig dag på jobbet men kändes ändå bra! pengar pengar.
hörde en väldigt bra låt på radion idag som ska få va med här idag. Slipknot som jag inte brukar gilla alls annars.. men den här va väldigt bra.

mitt ansikte har svidit HELA dagen. jag ska aldrig använda brun utan sol igen, att jag ska vara så envis även fast jag vet att jag är allergisk. nu har jag massa utslag i hela ansiktet och är HUR torr  som helst! nu förstår jag varför rynkan har så dålig hy, för jag ser ut ungefär som hon gjorde i ansiktet just nu! inte roligt ska jag tala om. nu har jag en TJOCK ansiktsmask i nyllet.. förhoppningsvis blir det lite bättre..

Imorgonm blir det jobb, 15.45 - 22.15, yey!

trötter på mig.

/malle

(nu hittade jag ingen annan förutom denna med någon töntig video till.. jaja)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: