2009-03-29
 18:18:17

det börjar rulla..

saker och t ing är väldigt tungt just nu, försöker komma på hur jag ska betee mig, men jag kommer inte riktigt fram till det.
första veckan har gått bra, jobb jobb jobb. i Fredag jobbade jag 12, 5 h. från 6.30 - 19.00 . den va tung. men jag behöver pengar till min mobilräkning som tittade förbi i brevlådan här om dagen, 2500. kul jul? eller inte.
och jag vill verkligen bara tillbaka just nu, jag hoppas jag får jobba ihjäl mig och kan spara ihop massor av pengar, och dra!
Sitter och lyssnar på massa musik nu.. MGMT, hela albumet "oracular spectacular" är helt och hållet låtarna som hör till resan. Soundtracket till resan. haha.  åhhh..
kom och tänka på när vi åkte iväg på Surfcampet. När vi åkte och lämnade sydney bakom oss, och jag va så pirrig och taggad på hela grejen, nervös och ja, superglad! så sätter snyggkillen som körde bussen på musik , och låten "Time to pretend" kom.. åh det va bara så rätt ute då. på rätt väg! ta mig tillbaka!




Nästa vecka ska jag börja träna igen, nu är det dags att börja tänka på sommarn :) dags att sluta vara en chipsunge! visst att jag ahde gått ner under resans gång, men nu är det dags att bygga upp rätt!! och äta rätt. allt ska bli bäst!


Igår hade jag filmkväll med lochie, mys mys! åkte dit efter jobbet och snackade om allt mellan himmel och jord, sen åkte vi hirt, hyrde lite iflmer bunkrade upp med chips o godis o läsk, haha! :)


Johanna kom hem så vi kan ha bildkväll med tjejerna!! dricka lite vin på det, kan det bli mycket bättre? yum yum.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: