2009-03-20
 13:05:30

5 veckor senare

Hej alla här hemma.
gud va nere jag är över att va hemma,, det är snö. kan det bli värre? skitkallt också. årets klagomur.. men känns verkligen supertråkigt, årets mest otacksamma. men jag känner mig verkligen inte helt.. hemma?
Jag har verkligne bestämt mig för att jag ska åka tillbaka. Plugga, Jobba? jag vet faktiskt inte vad,, men det är en hellustig känsla som ahr bubblat upp inom mig, efter att ha varit där nere känner jag att det här inte är vart jag ska vara, jag känner mig inte hemma? det känns som att jag gillade Australien så mycket mer, att jag trivdes så mycket bättre..  med allt? självklart gillade jag värmen,, men det va själva stilen, hur folket va, hur allt såg ut.. bara allt. .  det känndes så rätt? för första gången kände jag att det kanske va där jag ska vara, där saker kändes rätt..?
jag vet inte. men jag vet att jag kommer åka tillbaka.. Sverige har ingenting (förutom mina vänner och min familj) i jämförelse med Australien.  det tråkiga är väl att punkten vänner och familj är ganska storl..  men just nu känner jag bar att jag vill följa mina drömmar, och det innebär att åka tillbaka.. kanske lära sig att uppskatta Sverige igen?
hoppas ni har läst min Resedagbok medans jag avrit borta.. den har faktiskt varit en hel del kul .. hoppas jag?
jag har iaf haft kul med att skriva den, och det är därfor jag fortfarande kan glömma bort åäö.. så klandra mig inte för mycket..

vidare.

/malle.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: