2009-07-05
 23:38:50

en taxichaffis

Usch!
här om dagen läste jag att psykfallet som hoppade framför tåget i torsdags innan mördat sin sambo och sitt bar på barnets 1års dag.. fyfan- nejtack, inget dåliugt samvete för att jag tycker att det är själviskt där inte!

för övrigt, gud vad det tjatas på om MJ. kan dom bara låta det vara nu? visa lite respekt och bara låt det vara. i guess not.
 
Helgen har iaf vart mys! Fredag blev ju då jobb, sen kebab med lillebror för att efter det dra till Anna som fyllde år. super mysigt o god mat, blev en hel del dricka, och både jag och bobbo som började 6 dagen efter som hade bestämt oss för att åka hem idigt, hamnade på en hemma fest i haninge. tog en taxi fårn VH till statiol vid Coop, jag (lika charmigt som vanligt) sätter mig fram och försöker mig på att få ett fast pris! med ett nej lägger alla (jag, bobbo & Johanna) in övertalar växeln och frågar, vad behöver vi egentligen göra för att få en gratis resa? taxametern tickar på, men efter ett tag stänger han av den.. om Johanna flashar brösten då? försökte vi, nääää.. inte ens det.. skrålade lite till Danny (tror jag det va?)  och började sen "en taxichafför, en taxichafför är en man med glatthumör..."  och chaffisen som hetter Cesar hade aldrig hört låten och trodde vi kommit på den åt honom.. så är vi väl skulle gå av slutade det med att jag gav honom 5 australienska dollar och vi lurade i honom att det va 300 spänn, Johanna 15 kr i 1kronor, och Bobbo en 50 öring. Bobbo ställde sig också frmför bien och flashade brösten, som en bonus. hahahaha,. 

Lördagen blev jobb, alla va typ sjuka så fick jobba över,drog hem och tog sen bilen in till stan för att träffa jonna en sista gång innan hon drar. Imorgon lämnar hon sverige för att börja plugga i Sydney.. supersorgligt! sjukt modigt av henne tror att hon kommer ha en sjukt bra tid!
Men snart ses vi igen, i mitten av november är planen att åka ner, och Jonna föreslog igår att vi kanske kunde hitta nåt shysst o bo tillsammans, det vore ju grymt! well, vi får se vad som händer, jag längtar!

Idag blev det jobbi jobb!

nu är det sovdags, ledig imorgon!

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: