2009-07-09
 23:27:50

tandis

heej hopp!!
idag blev inte riktigt som planerat, men vad gör man inte!
Ställde klockan på halv 7 imrose för att ringa till jobbet o säga att jag fått tid hos tandis kl 1 och därför skulle komma senare. Skulle börjat 12. Somnade om en timme och vid halv 8 ringde jag och tänkte att jag skulle få somna om igen! Men bilr frågad om att komma tidigare istället eftersom jag skulle åka iväg och någon va sjuk.. så fick börja 9 istället för 12.. så 9 - 19 blev dagens pass,, tungt? ehm.. ja! jag va bara inte riktigt laddad för o jobba så länge,, planen va ju sovmorgon.. haha!
men blev en ok dag, och tandis. inte lika roligt, 1100 kr fattigare, Hatar tandis!!! bedövad i halva ansiktet va det bara att komam tillbaka till jobbet och fortsätta kämpa!
efter jobbet blev det donken med lise.. hahaha, fyfy!

jag ahr hittat en biljett för 5100 sen 14 november.. taget? jag tror det.. ;) vi får se!

Ledig hela helgen, ska bli så sjukt skönt o ladda inför nästa vecka då det blir en massa timmar!


Gymmet imorgon innan jobbet iaf!

Jag kan verkligen inte bestämma mig för om jag ska gå tillbaka till blond eller stanna brun.. funderar ju ganska mycket öfr att va blond med mörkt underhår som jag hade ett tag.. jag kan verkligen inte bestämma mig!

och! mitt nya mål är att lära mig spela den här låten på gitarr!

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: