2009-07-09
 00:49:56

Middag & mys

Tjena!
gud vilken träningsvärk jag haft idag, speciellt i magen,, ugh.. haha! men det är skönt, då vet man att träningen tagit iaf!
planen va att jag skulle dragit till gymmet även idag, men planerna blev ändrade!
solen sken för fulla muggar när jag vaknade imorse (blev sovmorgon till halv 11) så jag åt min frukost ute i solen, mor &far ahde lyckan att åka ut  på sjön medans jag fick åka till jobbet vid 1!
dagen gick fort efterom jag endast jobbade till 6 och hände inte precis något speciellt! mamma ringde och frågade om jag viille följa med och äta middag på Karlslunds vilket jag inte tackade nej till!
så väl där mötte vi upp Ida m. familj och åt en god middag, en helt ok mojito (dock hade dom hackat myntan så den äcklade sig i hela halsen) och till efterrätt blev det en chokladpanacotta som va mums! va en mysig kväll!
när jag kom hem bestämde jag mig för att börja med min scrap book som väntat aldelles för länge, hann med 6 sidor vilket tog cca 2 timmar så jag haar gett upp för dagen, fortsätter kanske imorgon!

nu, sängen!
imorgon, tandis och jobb, kanske tärning också?
/Malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: