2009-07-06
 23:52:41

London, gbg...

Hej vänner! :D
idag har vart, en udda dag! käkade lite frulle och drog sen iväg med mamma och köpte lite blommor på Näsudden, gud så gulligt det är där ute! åkte hem och grillade korv och spenderade sen dagen ute med mamma, planterade lite, körde med grästrimmern (hahaha) plockade jordgubbar och smultron som det kryllar av i mitt land som vi sen åt tillsammans med vispgrädde, eftersom det nu inte är någon sommar ute får man väl helt enkelt försöka få lite stämning o smaka sommar! :D
Vid 8 tiden va det dags för tennismaytch där mina brorsor spelade dubbel.. förlorade men va kul och se, sjukt kallt dock. kändes riktigt höstigt!
åkte hem och kollade på iRobot (tror jag den hette) helt ok film! har kommit i någon period då jag bara tycker detä r hur härligt som helst o spendera massa tid med päronen o ingen större lust o hitta på massa annt!

förövrigt har jag verro o linnea börjat planera våran London weekend, eller ja, jag och verro pratade om det redan när vi åkte till australien  och ahde en hel dag i london, men nu har planerna blivit riktiga och hoppas verkligen att vi kommer iväg :) andra planen är typ en liten roadtrip eller så till gbg, vore också sjukt mysigt! Lisseberg o lite så, vore sjukt mysigt! vi får se hur det blir, nåt kul borde man ju göra under sommarn även fast man sparar pengar ::)


/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: