2009-07-23
 22:43:42

kasse

fy va sämst jag avrt på att skriva den senaste tiden! har vart så sjukt trött och allt så har helt enkelt inte blivit av!
Helgen va iaf mysmys I lördags träffades jag och lochness för att dra till Fia som hade grillpartajj, vi hade vart på coop och handlat världens middag och avrt riktigt gott! va kul o träffa jesso som man inte sett på länge också! =D
Jag och lochness drog vidare till stan och F12 Terassen där någon Erik Prytts eller pytts eller vad sjutton han nu hette spelade! blev en sjukt rolig kväll men inte så lugn som planerat, haha! va väl hemma vid 5 kanske? eller jag vet inte..
somnade ogtt och mådde inte lika bra när man vaknade, bestämde oss öfr att ha ett "skärgårdsdoktorn" marathon och beställde pizza till dörren, sjukt slöa! runt 3 - 4 tiden ringde Ida och frågade om vi ville hänga på till Smådalarögård och sommarfest, hon hade kommit över gratis biljetter till buffén och det kunde man ju inte tacka nej till!
så int e allt för fräscha åkte vi ut till Dalarö och cyklade till smådalarögård med Ida & Hultman! supermysig kväll blev det! och sjukt god mat! =D

Början av den nya veckan har enbart bestått av jobb jobb & jobb. inte så mycket mer, i tisdags åkte jag in och fikade med bobbo och jonna och sne träffade jag CG & tejpen. mysig dag! :)
igår va jag ledig men vaknade och hade blivit vrålförkyld! inte kul alls så ålg hemam med feber och skit. idag tog jag mig till jobbet fast jag intwee va speciellt pigg, gisck hem o sov!
imorgon blir det malmköping med Mamma & mormor &morfar, ska bli riktigt mysigt, precis som vi alltid gjort sen jag va typ 10.. haha.. så sjukt mysigt!

hopppas bara jag mår bättre för det här är värdelöst, hatar att va förkyld!!

/mallre



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: