2009-07-11
 00:33:47

Helg

en helt ledig helg i helgen! gud vad skönt det ska bli, va mer än en månad sen jag va ledig en hel helg! så ska bli riktigt skönt!
jobbade ju stängning ikväll så va inte hemma förns halv 11 efter att ha skjutsat hem maria, en sorglig dag med tanke på att det va världens bästa bobbo's sista dag. Buhuhu,, kommer sakna dig som sjutton på jobbet Bobbo!

Imorgno blir det heldag, planen är att jag ska ut o springa imorgon bitti, sen hämta min rosé dunkt hos ida, åka förbi haninge C och klacka om mina pjucks, sen hämta Linnea och steffi för att åka till Bobbo och hämta henne o  sen handla mat för middag o mys! så middag o vin o grejs frör att sen dra ut till den stora staden! ska bli kul kul!

och jag listade ut steffis hemlis.. hihihi, är så glad för din skull söto! :)

Missar Idas partajj imorgon vilket känns lite trist, men det är ju s vårt att vara på två ställen på en och samma kväll,, speciellt näravståndet är mellan Alvik och Dalarö :(

sovtajm för min del. LÅNG dag med ett hårt pass på gymmet och sen jobb 14 - 22.15.


/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: