2009-07-13
 23:27:09

HELG!

ja men precis! har hft en hel mysig helg!
Lördag spenderades med Cooparna! Hämtade steffi & Linnea i haninge öfr att åka till Bromma och möta upp Bobbo & Moa! Gick en på coop och körde en taco - shopping för att sen dra hem till Bobbo och fixa oss i ordning och laga en god middag :)
blev en supermysig kväll hos bobbo med tacos, snickerskakor och en massa rosé & fanta! örde twister, hahaha hur kul som helst! en massa ölspel och favoriten "Fuck-game" hahahaha. riktigt rolig kväll!
Drog sen in till den stora staden och hamnade först på snaps! hängde där ett tag för att sen gå vidare till Högbergs, tog en drink och skummade runt, och drog sen till after! eller jag och bobbo gjorde, dom andra drog hem efter högbergs!
på After träfade jag Toy Boy, Tove, en gammal vän jag inte träffat på flera år, skit kul och se henne.. verkligen!
gick förbi donken och va hemma hos bobbo vid typ 4? riiiktigt mysigt! :)

åkte hem runt 1, hämtade upp lochie i handen och åkte sen hem till mig, köpte pizza som vi svullade i oss! solade lite och umgicks med min något "annorlunda" familj! spelade lite kubb, buzz och åt en supergod grill middag som PAtric & Fredrika bjöd på!

Idag började jag halv 7, riktigt tungt eftersom jag inte sussat ordentligt på hela helgen..  men va faktiskt en kul dag på jobbet! va väl hemma runt halv 4, planen va att jag skulle åkt och tränat innan, men det gick helt enkelt inte, dog på soffan när jag kom hem så va inte mycket att göra åt!

sovtajm, jatack. imrogon börjar jag 4. och min lön va inte alls nå bra som jag ahde förväntat mig :( buhu
men på onsdag ska jag köpa skorna. det måste bli så.

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: