2009-07-29
 00:01:42

Götet

Ja! efter mycket om och men och tjaffs hit och dit och matchande har vi äntligen bestämt att helgen v 35 drar vi till GBG. lite senare än planerat men jag tror det kommer bli skitbra. eftersmo det inte går o passa in med alla 4 så blir det bara en helg men bättre det än ingenting känner jag! :)
så vi åker fredag den 28e, förhoppningsvis får vi låna bil av Bobbos Fredrik annars blir det min lilla guling vi åker ner med. Ingen direkt roadtrip som vi hade hoppats på men iaf en fre - sön trip med bil.. hahaha. det är iaf något!! :)
Så det blir Linnea, Steffi, Bobbo och kanske Jonna som hänger på, kommer bli sukt kul tror jag! jag längtar =D
sist jag va på Lisseberg va jag typ.. 10?  12 kanske..

Förövrigt har det bara varit jobb jobb & jobb. Igår hade vi 5kamp efter jobbet, som varje år. Halva släkten kommer hit och äter urgodmiddag och har 5kamp. och tro det elelr ej; jag vann!!! mamma stog för priset som va en trisslott, en v65 och en chokladask. hahah!! jag vann faktiskt 350 spänn på v65 lappen, WOHO.

Inget Veronica M. imorgon efterom biljetterna va slut. buhu. jag som faktiskt hade sett fram emot det, men men!

Efter den lilla trippen till Trädgårn i fredags är jag supersugen på att dra dit i helgen.. får väl se om någon har lust att hänga på.. övertalningsförmågan  fram?

nu måste jag verkligen sova eftersom jag börjar halv 7 imorgon.. hata tidiga morgonar! BUHU.

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: