2009-07-27
 00:44:45

Depp

idag lämnade våran sista lilla kissekattunge vårat hem. när jag kom hem va det helt tyst och ingen motorväg fram&tillbaka genom huset, nu har man blivit så van att ha dom där busiga och otroligt mysiga små katterna sen dag 1 och 12 veckor framåt. kunde inte hålla tårarna tillbaka när jag faktiskt insåg hur tomt det va, och när Molly, mamman till dom små liven, kom in och va helt orolig och sprang omkring och eltade efter sina små ungar, mjau mjau, kom och ge mamma en puss som har vart ute på äventyr, haha. som alltid innan när hon kommit in, så har dom sprungit fram och gett henne en puss. jättesorgligt.
Hoppas verkligen dom får det superbra där dom hamnat, världens sötaste små katter.

 Helgen har vart trevlig, blev utgång med Lise & bobbo igår. och har jobbat hela helgen,
Fredagen va hur bra som helst med mamma och M&M. älskar sånadär mysiga saker.
känner mig urdeppig nu så är bäst  att jag går o lägger mig, börjar trotts allt halv 7 imorgon =/


/Malle



Bulan, eller Sally som hon kom att heta. min favvo, lämnade oss dock lite tidigare än dom andra. buhu..




alla små sötnosar när dom va typ 1 vecka gamla.. så söta. alla bilderna är på mammas dator så det blir ett senare projekt med fler bilder. lillfrasse och alla.. gud va jag kommer sakna dom små sötnosarna.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: