2009-07-17
 00:06:09

5 min

5 minuter på mi att skriva ett inlägg!
måste verkligen sova nu, börjar halv 7 imorgon vilket betyder gå upp halv 6! Jobbade stängning idag (till 22.15) så eentligen är det fusk o börja tidigt imorgon, men men, vad gör man inte?
Igår va det löning, WOHO! åkte ut på sjön med familjen, badade och solade och hade det mysigt, drack rosé med fanta!
åkte hem vid 3 tiden för att sen åka till mosebacke och möta upp carro tejp som ja inte träffat sen nyår! måste medge att jag va liten ervös men det gick riktigt bra och vi hade en helkul kväll!
Innan jag mötte carro ick jag förbi scorett och köpte mina drömpjucks! inte riktigt samma som dom från bianco men fortf sjukt fina! lång som en stång kan man ju säga att jag vart, och jag va ju inte helt van i o å i så pass höga skor, men gick faktiskt oförvänat bra... ramlade dock en gång på väg ner från mosebaacke, nedförsbacke i superhöga skor är inte lätt.
efter mosebacke gick vi till snarre  o hängde kvar där ett tag! jag va dock tvungen och ta min sista buss så gick vid halv 12 för att vara på den säkra sidan! ska fixa lite bilder imiorgon palalr inte lägga upp dom nu!

idag ringde mamma och väkte mig vid 10 och jag åt en god frulle, resten av dagen blev en riktig slapp da framför tvn. precis vad jag kände för!
började jobba vid 4 och va en se kväll på jobbet.. förutom att Hannas stalker kollade förbi igen, wierdooo. andra gången han kommer fram till mig o frågar efter henne nu, men den här gången vägrade han ge sig, USCH!
Jag frågade "Ja men det måste vara hanna du tänker påå?" när han hade beskrivit henne, "JA!" svarade han, jag frågade om han känner henne eller...? "Nja,, men jag ahr pratat med henne 2 ggr" hahahahaha.. skum kille helt enkelt!

kom hem och gick en kvälls prommis med mamma iaf, supermysigt, förbi stranden och allt. sjukt varmt ute och supermysigt! åh va jag mår bra när det är såhär!! :D

Sovtajm!!

/Malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: