2009-04-09
 22:00:33

Torsdag

hej hej hallå!
idag såg ut ganska mycket som igår..
Jobb 12 - 21 (jag är SÅ slut)
var så otroligt mycket folk idag med, men va väl kanske lite lugnare på springa fram och tillbaka sidan vilket va skönt! Jag fick ett erbjudande om att jobba imorgon också, vilket jag glatt tackade ja till, woho! så imrogon börjar jag halv 7.. vad gör man inte, röd dag = dubbelt betalt, jatack!
på lördag är jag sugen på att parta. .  vi hoppas på att nåt kul dyker upp!

idag har dte förövrigt vart lökväder,, inte roligt! men ändå har jag gått runt och varit sugen på glass hela dagen, B&J chocolate fudge brownie,,, mums.. men näe. inte idag!

nu ska jag sminka av mig, bädda ner mig i sängen och förbereda mig för morgondagen (sova hela natten)! Imorgon är jag solokvist hemma, yeeey!

sovtajm.

/mallo







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: