2009-04-23
 22:29:57

Tillbaka i höst?

Jag hoppas verkligen det blir så.. men kanske behöver mer pengar? om jag pker tänker jag iaf sälja min bil.. det blir ju lite pengar iaf.. och får förhoppningsvis jobba mycketh ela somamrn.. haha.. tur&retur biljett ner för 10.000.. det är ju bra iaf :D tänkte.. kollade lite,, man kunde betala lite pengar för att gå någon slags kurs och få massa info om att jobba osv.. man garanterades även flera jobberbjudanden när kursen va klar.. värt det? får väl prata lite med Jonna som va där förra året.. och om hon förhoppningsvis åker ner och pluggar kanske man har någon att hänga lite med när man kommer ner iaf..
Mamma lät inte lika possitiv när jag har tagit upp det,, varken hon eller pappa tror på att jag kommer komma iväg.. finns så mycket jag ahr sagt att jag ska göra som aldrig blivit av.. men det här känsn på något sätt naturligt, jag vill så gärna! Men oj va jag skulel längta hem, och oj va ensamt.. Men OJ va jag tror att jag skulel växa som person.. vilket jag känner att jag behöver och vill.. Jag är inte redo att ta tag i allt än!

1 år,, yey!








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: