2009-04-08
 22:32:58

Ondsag

gladare tider!  -tror jag?
känns jobbigt att fortfarande ha dig i bakhuvudet hela tiden.. men jag vet inte? orka? njä.

Idag ahr väl varit en ganska så tung dag. Jobbmässigt då. 12 - 21. Helt ok, men gud ås mycket folk. varfö ska alal få för sig och handla precis samtidigt? jaja, påsk påsk vad gör man inte. stress stress. jag ogillar stress. men vad gör man då inte för att spara pengar. helt&hållet. för oj va jag vill tillbaka till Australien.

Igår kunde jag inte somna och efter att ha kollat på de 2 nya avsnitten av The hills visste jag inte vad jag skulel ta mig till, så Jag bestämde mig för att börja kolla på The city, som då är om Whitney från The hills som flyttar till New york. faktiskt riktigt bra, men jag kunde inte sluta titta (eller somna för den delen) så det slutade med att jag kollade på heela säsongen och upptäckte att klockan va 5 på morgonen.. haha. oj oj, dags att sova? Fick iaf snyfta lite till lite sorgliga episoder (BOOBOO soll soll) och jag gilalr ju sånnadär töntiga serier så det va bra.
Hur som, killen Whit dejtar under säsongen är ju självklart från Australien, woho! vilket fick mig att inse ännu mer hur mycket jag älskar denna accent. det är bara så otroligt sexigt! jag blir helt till mig, hahahaha!
hur som, en andra säsong? jag hoppas det!

Imorgon är det iaf skärtorsdag. spännande! eller inte? kämpa på coop från 12 - 21 igen.. och ja, kommer antagligen va ännu värre än idag. känns väl.. sådär? höhhö. jag ska iaf ha fika dejt med Teo & Anneli. och äta Jacky. hihihi

sen har jag ledigt på fredag.. Jag är sugen på att dricka öl i solen och grilla.. hoppas det är fint väder!

en låt jag kom att tänka på idag..

/malle







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: