2009-04-01
 14:09:47

Nothing to worry about

hej vänner!
idag känns, sådär..
det är vår vår vår ute.. men det birngar en amssa konstiga minnen, jag vet inte :S en låt som till 150% får mig att tänka på vistelsen i Sydney, och framförallt kexet kommer få vara med idag.
sitter och lyssnar på massa gammal Red hot chili Peppers musik, och gud va annorlunda deet är, men jag gillar det!  tillät mig själv att läsa klart boken imorse.. åh, den va så sjukt bra! känsn helt tomt nu.. måste köpa en ny bok, har bestämt mig för att helt och hållet gå ut öfr att läsa böcker på engelska och lägga Svenska böcker på hyllan.. man lär sig sjukt mycket, och det blir mer rätt!
Undra vad jag ska köpa för bok näst, Blir nog någon självbiografi.. jag gillar sånt, nån som har något bra tips på någon bra bok? =D


No worries MATE!

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: