2009-04-20
 23:15:07

natti..

hej vänner..
elelr godnatt?
ska precis lägga mig efter en lång dag..
vaknade ganska tidigt.. har vart o spelat bedminton ( ? ) med Teo & Annelie från Coop och annelies kompis.. en timmes spel,, eller flams? haha ja blev väl inte speciellt seriöst.. åkte sem hem till Annelie för att äta den berömda Gulsch soppan som hon har pratat om i snart ett år.. då även Susanne kom förbi och åt.. mums! va riktigt gott! fick även träffa  Annelies katter som man hört en hel del om, riktiga busfrön, haha..
Jag och Teo stod för efterrätten,, en marängsviss utan grädde, hahaha. mumma! och oj vad mätt man blev efter allt käk.. skjutsade hem Teo och kom hem igen.. kollade på färjan (hahaa, mitt favo, får alltid kolla på det själv för alal andra hatar det, hahaha) och va sen inne hos mamma och pratade lite..
Imorgon ska jag hålla ett tal på "våga tala" kursen.. skulel vart klart förra gången men jag ahr fortf inte bestämt mig för vad jag ska prata om,, man ska berätta en historia typ, elelr nåt man avrt maed om elelr liknande,, som fortfarande ska ha nåt budskap.. fyfan--
Jag funderade på att berätta om när vi testade på Sandboarding nere i Australien,, men vad har man för budskap med det? hade även lita andra tankar från resan men det är fdetdär jävla budskapet,, får sova på det o slänga ihop nåt imorgon,, sämst!

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: