2009-04-29
 21:34:29

Last Train Home

Idag har det vart jobb.. och åter igen jobb! hur mycket som helst och jag hr fått sitta i kassa jäveln nästan hela dagen, fyfan! Hate it.. Min rygg gär ont!
Jag är sjukt trött o slut.. Och imrogon är det vallevalborg. som jag aldrig har varit något stort fan av.. mysigt att de börjar bli vår men jag förknippar det bara med en massa fulla 14åringar och ja.. nej jag vet inte!
men att mysa med lite vänner grilla lite o så är däremot något jag gillar. Vi får se vad som hittas på imorgon, för det första jobbar jag faktiskt till 19. Kul i Jul? Pratade lite med Lise och med Jonna men jag vet inte, vi får se helt enkelt ,
satt och tänkte, jag kommer verkligen inte ihåg vad jag gjorde förra valborg, om jag ens gjorde något? Jag minns verkligen inte!!

Jag längtar iaf till lördag! Då ska jag ut och äta med tjejerna och lite annat folk, Thaiboat som jag så gärna ville till förra sommarn men adrig blev nåt, så det ska bli SUPER mysigt :)  jag längtar längtar längtar! super idé steffi!!! :D


kom o tänka på denhär låten idag.
/ malle





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: