2009-04-24
 00:03:11

ingen sömn..

kunde inte riktigt somna så har fluffat runt på internet.. lyssnat på massor av minnen från Australien.. Jag och verro hade vissa låtar som dmo spelade heeela tiden över allt.. våra australien låtar.. som vi inte hade an aning om va det va! elller vilka det va.. först och främst va det The thing things - Thats not my name.. haha! sen va det ungefär hela MGMT's album "oracular spectacular" speciellt Electric feel, Time to Pretend & Kids. SUPER! framförallt på Surflägret tänker jag,, bussen från Sydney.. och resten av resan.. underbart!  och underbar musik!  Pieces of What blev en låt jag relaterar till de dåliga dagarna i Sydney.. då spelades den en del,, haha! Daft Punk spelades självklart överallt och hela tiden också.. även det är shysst musik så gärna för mig!
Haha va så kul när vi kom hem så ville jag ju hitta alla domhär låtarna.. MGMT hade jag tagit reda på i Sydney, men glömt bort på hemvägen.. på planet hem kollade jag på filmen "Sex drive" (ingen höjdare men..) och där spelade dom "time to pretend" så därifrån fick jag leta, woho, och jag fann det! "letsSingit.com" tack så mycket! :)

ååååh.. minnen minnen..  kom att tänka på kvällen i Airlie Beach,, Cyklon varning och vi var skapligt rädda.. "håll i hatten" sa Veronicas mamma när hon ringde hem.. haha.. vi bestämde oss för att supa oss själva under bordet och låta tankarna flyga iväg på annat än cyklonen.. svårt när det va storm och ösregn men efter ex antal dagens och en hel del chips va vi på g! (Det vet nog både Jonna & Johanna efter våra härliga samtal den kvällen) och oj va kul vi hade,, massa jäger, samboka och allt va det va... kul! när vi kom hem och la oss va det första gången vi faktiskt sov för oss själva.. eftersom våra danska rumskompisar på hostelelt va rädda för cyklonen och drog hade vi ett eget HUS för oss själva.. så när vi kom hem va dt första gången vi kunde lägga oss o sova och fyllesnacka innan vi somnade.. båda däckade dock efter ett tag men hahaha va kul det va.. det va en lyckad kväll.. ta mig tillbaka.


imorgon är jag ledig igen.

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: