2009-04-05
 21:33:52

helg helg

Hej kompisar!
gud vilket härligt väder det har varit de senaste dagarna,, det gör mig sååå glad :) har verkligen inte orkat tänka på alla jobbiga grejer utan ägnat mig åt att må bra,, har varit härligt :)
I fredags jobbade jag till 10, köpte B&J's glarre, bäddade ner mig och kollade på The Holiday. somnade som ett litet barn :) i lördags, eller igår, va jag helt ledig! städade hela huset, hängde ut täcken och allt på vädring, tvättade en massor och hängde ut på tork i solen! så härligt! satt ute i solen en hel del också, så skönt! Sen gick jag ut och plockade et stort påskris som jag har här inne nu, hihi.
Fixade mig i ordning för kvällen och drog till Ess för singstar kväll! drack en massa mys och sjöng för fulla muggar, kom förbi 2 andra nissar som va med och sjöng, drog till Station för några öl, som vart en jävla massa öl, spelade lite och vann en massa pengar, WOHO! va en hel kul (GRATIS med tanke på vinsten) kväll. drog hem till Ess och käkade korv stroganoff och somnade gott!
Idag va väl mindre roligt, bussresan hem va inte kul. illamående på hög nivå. men sov ett tag ochh mådde mycket bättre!

sitter och kollar på "sanningens ögonblick" hahaha fyfan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: