2009-04-26
 23:11:14

hej hej, hemskt mycket hej!

voj voj voj.
Helgen har varit precis lagom och mysig!
Jobbade lördag 6  - 15.. fiick lite övertid = ja tack!
åkte hem o låg i solen ett ta,, sen va det dags o fixa sig i ordning för att åak till stan o möta upp tjejerna för lite drinkar på söder! men först åt jag en god middag med familjen, vi grillade, MUMSS! drack ett glas vin till maten, och i brist på läsk eller  något liknande uppfann jag min nya favo drink.. (kanske inte riktigt) men den va god! Hallon vodka blandat med Ramlösa Granatäpple, och lite pressad citron. det va mums!
mötte Steffi ( som även hade med sig Fredrik) och Verro på tåget! Jonna, Linnea och hennes kompis Sara mötte vi på medis och vi satte oss på Snaps för lite vin.. många bekanta ansikten träffade man på där, haha, roligt!  mys! bestämde oss för att gå vidare,, eftersom vi inte kunde bestämam oss kom vi inte längre än till högbergs där vi tog en drink för att bestämma vart vi skulle gå, haha! Jag beställde en RedbullJäger och fick Jäger med lite lite redbull på toppen... haa, ja det toppade min kväll iaf.. hahaha!
Vi bestämde oss för att dra till Debaser slussen där Johanna  & Carro höll till för att möta upp dom, men när vi kom dit och såg kön bestämde vi oss för att det va för kallt o klockan vva för myckjet, så vi hamnade på after... haha! men va roligt, en perfekt kväll med tjejerna, precis va jag kände för. hänga med tjejerna, och bara ta det lugnt, sitta och prata och fnissa,, och några drinkar på det,   haha!
After fick ett snabbesök och Donken stog på tur, mötte Johanna och sa hejdå till henne som skulle hem,, och på donken träffade vi även carro som jag inte träffat på superlänge, vilket va kulkul :)
Kvällen slutade sen hemma hos Linnea, somnade som två små ungar.. haha! men en helbra kväll :)

Idag va jag ovanligt pigg, åkte med mamma hem och bakade en citron och maräng paj som vi satt ute i solen och åt,, grilalde korv gjorde vi också =D så satt ute i solen en hel del. Lagade tacos till midag (mums!) ochhade helt enkelt en myssdag med familjen :)

Imorgon ska jag till banken, boak tid hos UM och framförallt plugga!


på återseende!

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: