2009-04-22
 00:08:36

hej hej hallå

idag harv art en.. sådär dag?
började ganska bra faktiskt,, skola va rätt trevligt,behövde  inte hålla mitt tal idag utan fick vänta tills nästa vecka.. åkte vidare till jobbet och både Jonna och Verro jobbade vilket va kul jul .. :)
åt middag med Verro och pratade en del.  vilket ledde til latt jag funderade en hel del när jag stod för mig själv och plockade. Sen jag kom hem från Australien, till och med innan jag kom hem och fortfarande va där nere, såg jag fram emot när alla Coop tjejerna skulle samlas för att vi skulle visa bilderna. träffa alla. dricka lite vin, och så vi kunde berätta om alal roliga grjer vi gjort och om alla smaskiga detaljer och alla knäppa grejer som hände.. alla snygga killar och haha alla fyllegrejer. det va något vi planerade redan där nere..  Middag, vin & en superskön tjejkväll. Men det va inte förns idag det faktiskt slog mig hur mycket jag hade sett fram emot den kvällen, och hur vi skulle dela med oss av hela resan och allt som hänt.. Det va nog inte förns idag jag insåg att jag inte bara va lite irriterad utan även väldigt besviken på hur kvällen slutade.

på vägen hem från jobbet kom även ett välbekant kex upp ur mitt huvud.. och jag började fundera över allt igen.. nu har det faktiskt gått någon dag sen jag verkligen täntke på honon.. Nu när jag kom hem skrev jag ner några rader och skicakde ett mail. . inget långt, och förväntar mig verkligen inget svar.. eller jag är nog ganska säker på att det inte blir något.. men har faktiskt inte skrivit  något sen dagen jag kom hem..  vilket är ett par veckor sen nu..  usch.

när jag kom hem bäddade jag ner mig med en popcorn skål och kollade veckans avsnitt av "The hills".. min favvo serie. haha. den här nya säsongen är väl ioch försig sådär..

Imorse kolalde jag även in veckans avsnitt av Gossip Girl, One tre hill och Desperate Housewives.. vilken nörd jag är.
Desperate H. va faksitk lite sorgligt.. tro det elelr ej?

Imorgon ska jag jobba ifrån 9 - 18.. förlängt pass, ja tack?  I need it all!

Tillbaka till Australien förhoppnisngsvis i Sept - Oct?

WOHO

/ Malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: