2009-04-16
 23:59:19

en lång dag!

kan man verkligen säga! Gick upp och fixade mig i ordning och åt frukost,, elelr snarare lunch, två toast! mums!  drack 2 koppar kaffe och pratade med mamma som är hemam och är sjuk.. stackarn!
sen va det raka vägen till jobbet, började ju 12. superkul,, eller inte riktigt. fix o trix hela dagen, jobbade 2 timmar och sen hade jag 2 timmar kassa så fick inte äta förns 4.. sent. men med trevligt sällskap av jonna iaf.. haha :) jonna jobbade hela kvällen, elleri af till 9, så det va kul med lite sällsis. så handlade vi våran del till middagen på lördag :) hihi ska bli kul kul!

Jag busade lite idag också.. hiihii. nere i returstationen står en gammal skruttig cdspelare som jag brukar ha radion åp dom kvällarna jag jobbar.. folk kan bli lite griniga om man spelar för högt, o för vissa får man inte spela alls.. ibland när man kommer ner o har haft radion på är den avstängd och ibland säger vissa till en att stänga av. hur som, jag har dne alltid på när jag jobbar kväll.. me ndet sura är att radiostationerna jag vill lyssna på, Bandit elelr Rockklasiker går inte att få in, det finns ungefär en som funkar, och det är NRJ.. som inte riktigt tillhör mina favoriter. så jag har länge funderat på att ta med mig en skirva som jag brännt för att spela i billen, men som inte fungerade att spela i min bil eftersom ja, skivan va väl inte den dyraste och min bilstereo inte den bästa!
Idag hur som, tog jag med skivan (som förövrigt innehåller massa Australien musik) och med ner när jag gick till Returstationen för att fixa! men oj så tokigt, hela spelaren dog och om man försökte sätta på den stog det bara "open" hmm? jag stog där och pepprade på alla knappar och såg till så att cd luckan va helt stängd, men icke.. försökte flera gånger utan resultat.. tillslut kom jag på att våld brukar ju lösa det mesta, så jag gav den lite smällar här och där och vips! musiken bara strömmade ut!
nästan iaf, haha! skivan hade väl tagit lite skada av att transporteras i min ficka utan fodral från bilen.. och som sagt, inte den bästa, MEN DEN FUNKADE! wohoo! imorgon ska jag dunka dunka! eller nåt :P kul o ha nåt o lyssna på iaf =D

sovtajm!

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: