2009-04-15
 23:12:25

Dagen

Hola!
Idag har jag funderat väldigt mycket på väldigt många saker! har nog kommit fram till en hel del och tagit en del beslut, tror jag? jag vet inte. men det känns faktiskt ganska bra. Gjort är ju faktiskt gjort och jag kan ju faktiskt inte göram ycket mer än vad jag redan har gjort.. haha

Idag sov jag ganska länge, gick in och åt frukost med mamma för att sen åka in till Haninge där jag mötte CG.. vi hade en Födelsedagspresent att hitta vilket gick riktigt bra faktiskt! :) satte oss sen på donken och åt glass och drack cola.. pratade en massa skumma minnen och allt möjligt.. va roligt o träffa ägget. Har saknat henne en hel del,, känns så lustigt och tänka tillbaka på alla grejer vi varit med om.. För det är en hel del.. Vilket har gått upp & ner och Fram & tillbaka. Rocky Road.

Jobbet var ganska lugnt. jobabde ju bara 4 timmar idag. däremot frågade Bossen om jag kunde stanna längra imorgon, vilket blir 12 - 22.15. ett rätt långt pass, men bram ed money vilket jag behöver just nu! min lön va ju inte precis gigantisk denna gång.. men mer än vad jag förväntat mig ändå! det är alltid bra :)

På fredag firar Parning sin födelsedag så då ska jag tillsammans med äggis med och fira henne, mys! Inte sett parning på allt för länge,, så ska faktiskt bli riktigt kul!

Lördagen är det tjejkväll med Cooparna! ska bli riktigt kul! Vi ska laga middag tillsammans och dricka lite vin, Jag och verro ska visa våra Australien bilder och ja, kommer nog bli helbra :) sen utgång! Jag längtar till o hänga med coop brudarna!


Jag är trött och behöver sova, är rädd att jag håller på att bli sjuk ordentligt.. är så soerhört sluuut hela tiden..

vi hoppas jag slipper!

sovdags.

/ Malle.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: