2009-04-24
 23:04:45

dagen

hello Vänner & ovänner!
idag har varit en extremt härlig dag, har legat ute och stekt näst intill hela dagen, i bikini!! har varit sjukt varmt skönt och soligt idag, så va oerhört härligt! vet inte riktigt om jag ser någon skillnad när det gäller färg men får hoppas på att det syns lite iaaf.. hade ju en del innan,, haha! :D
Gick in och kollade på en film som va lite halv rolig, tog en dusch, och åkte sen med mamma och storhandlade.. åt årets första mjukglassoch ja, hihi!
kom hem och åt en supergod middag för att sen kolla på "Australia". trodde jag såg hela filmen på flyget ner men jag hade betydligt fel, visste att jag ahde somnat lite, men visade sig att filmen va  ca en timme längre än vad jag sett så jag sov nog lite mer än va jag trodde.. haha!  Hur som, nu när jag sett hela, den va sjukt bra! sorglig och allt.. men ja lycklig, haha! jag älskar den!
Den fick mig också att vilja åka tillbaka ännu mer,, åh va det är hett med deras accent.. mums!


Imorgon blir det jobb från 6 - 12.. efter det så ahr jag verkligen ingen aning.. Ska ju bli superväder imorgon med.. Jag är så supersugen på att sitta ute i solen o dricka vin,, eller några kalla öl,, och kanske grilla lite..  och kanske gå ut.. haha ja vi får se vart det slutar.. slår vad om att jag blir för slö för att hitta på nåt :P

Ta mig tillbaka!!


/Malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: