2009-04-06
 15:48:45

Corona

Hej hopp!
idag har varit en såndär bra dag igen, känns som om jag gjort en hel del! även fast jag sov till 12, haha! Hann ta fram mina utemöbler och en solstol och sitta i solen och suuuga in sol! tvättat och hängt upp tvätt ute i solen, sen har jag också hunnit åka in till haninge för att ta en prommis mes Ess. mysmys.
I helgen är det påsk, hoppas vädret fortsätter för det känns väldigt påskigt :) sugen på att åka till stan och sitta på en uteservering med en kall öl eller nåt annat smarrigt. förhoppningsvis blir det sånt itll helgen :) med härliga vänner!

ska lägga in en bra låt idag också..

idag hann jag även fixa mina Corona salt-och pepparkar. Inspirerat från favvo resturangen i Australien. snodde med mig 2 lock, sista besöket i Noosa. hahaha. så saltet är klart men eftersom jag inte hade nå peppar att fylla en hel corona flaska med så står den tom just nu.. Bild kommer när jag införskaffat peppar! 

en bra låt sa vi!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: