2009-04-01
 23:09:06

Booo Boooo

jag såg precis sista avsnittet av "girls of the playboy mansion", som jag visserligen redan sett engång i Sydney, men det här va mer riktigt. och usch, det som är mitt favvo program. hahaha. nej men det är så kuuul o kolla o dom är så dumma, men det gör det hela roligt! jag gillar det verkligen, men nu är det slut. buhuhu.

Idag är det första april och jag ahr inte blivit lurad en enda gång. hur tråkigt är inte det? väldigt, tycker iaf jag.

det va hur mycket o göra på jobbet som helst idag, telefonen, eller telefonERNA, ringde i ett, och jag fick springa som en skollad råtta fram och tillbaka i butiken. va så sjukt trött den sista timmen, höll fan på att somna. men nu när jag kommit hem känner jag mig ovanligt pigg,, skumt?

imorgon blir det jobb, 12.15 - 19, lökig tid men vad gör man inte, slipper jobba till 22 iaf. det här har varit en sjukt tung vecka men snart är den iaf slut.

jag känner för att bedda ner mig och kolla på någon gammal film eller nåt. med lite popcorn kanske? haha nej nej.

på återseende!

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: