2009-04-13
 18:21:59

blandat

hej vänner!
idag har varit ännu en skön dag med mycket sol och frisk luft!
vaknade och åt en good frukost, sen har jag spenderat en massa tid ute och lekt skogsmulle och hjälpt mamma på tomten, så mysigt med frisk luft och kanske lite färg i ansiktet om man har tur :)
grillade korv till lunch och haft mysigt! känner mig fortf. förkyld men går väl förhoppningsvis över snart!
Imorgon blir det jobb och skola igen!  imorgon skaj ag holla ett föredrag, berätta en berättelse, eller nåt jag avrt med om? öhmm... lite jobbigt tycker jag, vad tar man då liksom? mannagrynsgröt. Tror jag ska berätta om när vi sandboardade på Fraser.. vet inte vad jag ska berätta om liksom,, svårt!
mihihi


helgen är i allafall fullbokad av roliga grejer, bara 4 dagar kvar, hihi!
på återseende

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: