2009-04-29
 23:17:27

<3

fixat och trixat lite.. samtidigt som jag lyssnat på massor av musik.
Jag har alltid följt serien One tree hill,, sen, år tillbaka. någon gång fick jag för mig att kolla på alla säsonger från början och va helt fast.. Jag följer det fortfarande..  även fast det har spårat ganska rejält och egentligen inte alls är särskillt bra längre.. men den bara är där.. det är ändå mysigt på något sätt.. och är det något jag alltid har gillat så är det musiken.. det är så otroligt mycket bra musik med i serien.. såhär typisk musik som jag alltid gillar.. så dom här timmarna har jag lyssnat på soundrtacken från alla säsonger..
Hur som så kom denhär låten upp, och oj vad jag gillar den.. bara älskar texten.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: