2008-09-17
 20:48:54

onsdag

idag har jag klippt mig.. oh färgat om håret, vart snyggt faktiskt. är riktigt nöjd.
gick och letade efter kläder tills på lördag, hittade en klänning som jag blev lite sugen på,, åker nog till stan imorgon och kollar runt. kanske kan använda mitt present kort på Zara också.. känsn lite tungt att åka till stan dock, någon som vill hänga på? haha. men men,
idag var jag och handlade på systemet för första gången också.. tills på lördag, va roligt det var att få gå och välja och vraka själv!
förövrigt har idag varit kass. känner mig hur nere som helst och allt bara är så konstigt. är trött på all drama och hur allt ser ut just nu, och jag orkar inte med allt ältande. men alla är vi olika. jag är bara less på så mycket, men men. behöver en stor kram tror jag, haha! klagomuren nästa.

jag läste en roliga artikel igår, eller bara rubriken, det var någon tjej i "Pussycat dolls" som tyckte att deran nya skiva lät som Coldplay, det va bara så roligt. hahaha.. men men.


/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: