2008-09-23
 23:17:59

helloooo friends!

har varit dålig på att skriva sista tiden, men ska försöka ta mig i kragen!

Lördag va heelt jättebra :)

vännerna kom vid 6 o vi åt en god middag o förade, fick jättefina (&roliga) presenter, taaack :) och vi ahde en hel kul kväll, hade mys hos mig, gjorde massa knäppa lekar o allt va det va, HAHA! för min del va det iaf heelt lyckat, tack alla som va där, ni gjorde min dag.. och kväll, natt ;)

utgången var väl inte fullt lika lyckad men jag hade roligt iaf, fick dock inte använda mitt bortamatch -kit (eftersom det blev en hemma match) som jag fick av jessica, hahaha! men det blir nästa gång!

såg att jag ahde fått ner mitt oth avsnitt nu så ska lägga mig och kolla på det,, här är en bra låt! =D







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: