2008-09-28
 23:06:15

helgen

tjena vänner!
helgen har varit härlig även om jag jobbat största delen, fredagen blev en lugn hemmakväll med familjen, eftersom jag började 6 på lördagsmorgonen.. lördagen va jobb och på kvällen blev det direkt till Sandra för att föra och sen åka till Tyresö på en spelning. dum som jag va åt jag 4 mackor och ingenting annat på hela dagen, och blev full som ett ägg... hmmmm.. inte sådär jätte roligt och bli sådär jobbigt full alltså, haha!  så lite ångest kan man väl säga att jag har, va nog jävligt jobbig igår, hahaha. men hur som va det en rolig kväll och va kul att umgås lite med Esset eftersom det inte händer allt för ofta.

har blivit en hel del tennis med mamma i helgen också, kulijul är det :) så blir det träning imorgon.. har varit och tränat/spelat tennis 4 ggr denna vecka, en bra början =D nu är det bara att börja kämpa vidare!


sovdags

/Malle



kom och tänka på en bra låt idag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: