2008-09-12
 00:17:38

bad day

hej hej hallå.
jobbade idag, gick rätt fort va inte så mycket mer med det helt enkelt. 
kollat massor på tv inte haft så mycket mer för mig. har bara kännt mig helt konstig idag, nere.
dålig dag. vad mer kan man säga..
planerat födelsedagen med mamma, känns bara så lustigt. jag, 20? hmm.

känner mig bara helt ensam just nu, finns väl inte så mycket mer att säga. vet inte riktigt vem jag ska vända mig till för tillfället,, det brukar alltid känns så självklart vem jag ska prata med osv när man behöver lite uppmuntran,, eller bara vill prata, just nu känns det bara inte så, saknar vissa personer som det helt enkelt inte är samma sak med längre. kanske är det som gör en nere? jag vet inte, och gud va patetiskt det låter. hatar verkligen när det känns såhär, men imorgon är det säker inte alls likadant. saknar gamla tider, viss asaker känns så långt borta.

framför allt saknar jag att ha någon där, på det där speciella sättet. men men.

vad ska man säga.

dålig dag.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: