2008-10-16
 21:26:09

bra bra

åh va allt känns  bra! :) elelr ja det mesta iaf! =D
Träningen är i full gång, minst 3 ggr i veckan!
På måndag börjar jag plugga på Komvux, yey! känsn sjukt skönt att ha tagit tag i det!
Camilla kommer hem i Jan =D=D hihi, saknar min fluffo super mycket, så kommer vara så härligt :D sen kanaske det blir så att vi flyger tillbaka till Australien tillsammans och så blir det semester för mig ett ta =D men det beror ju på hur allt blir!
massa roliga planer den kommande månaden med födelsedagar och a llt vad det är :)

va länge sen jag skrev nu, har verkligen inte haft någon lust alls! ska försöka bättra mig nu!

är ledig i helgen iaf, ska bli superskönt! :) tennis söndag, och så blir det nog gymmet imorgon.. kanske lördag också? Imorgon ska jag nog träffa Ess också.. vi får se vad det blir, och hur resten av helgen blir!

Nu blir det ansiktsmask, och så ska jag diska och städa lite häromkring!


/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: