2008-10-29
 23:34:04

onsdag

nu har onsdagen rullat förbi, jag har varit heelt ledig! min religion lektion har varit inställd så jag har bara slappat hela dagen,, skönt! eller ja, jag ahr ju varit och spelat tennis också ;)
imorgon blir det jobb, sen skola, och sist men inte minst träning :) på Fredag ska steffi ha 20-års fest, ska bli helkul :) ska först möta upp jesso i stan och sen fixa oss i ordning och sådär tillsammans :) kommer nog bli kul kul kul! :D har ju varit en duktig flicka flera helger i rad nu och inte druckit på riktigt länge faktiskt! så får ta det lugnt på fredag, haha, men bäst av allt så är man ju ledig hela helgen :D
och så kommer ju världens finaste cg hem på fredag också. ska bli såå underbart att träffa henne, för hon är bäst bäst bäst och allt kommer lösa sig och bli hur bra som helst med tiden!
träningen går iaf  bra, jag och Esset ska inleda en tävling, den som förlorar mest kroppsfett under en (elelr om vi sa två) månader ska bjuda den andra på middag.. jag ska vinna!
dessuttom har jag gått och blivit kär i bla en klänning ifrån www.eliteladies.se . finns så sjukt mycket fina grejer, har blivit min nya favoritsida, hahaha! nej men speciellt en klänning och ett par stövlar, sen finns det ca 3 klänningar till jag vill ha, några linnen, 2 bhar, en korsett, lite andra underkläder, ett par sjukt fina skor (som dessutom är på rea!) och det finns bara så mycket fina grejer som jag vill haaa! får se,, klänningen ska jag nog beställa nästa vecka iaf, stövlarna är slut på lagret-.. nu när jag inte vet hur det blir med resa och allt har jag ju en massa sparpenagr över,, haha nää en resa ska det nog bli iaf.. sen får vi se vart och när,  men nu tänker jag nog iaf unna mig en klänning.. kanske något annat också.. hahah!


nej börjar väl bli dags för sängen..




/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: