2008-10-22
 22:06:14

onsdag

onsdag = ledig från jobbet. så imorse var det dags för en lektion i religion, som var en timme lång.. kändes ju sådär lagom löjligt men men.  efter den tidiga lektionen blev det en fika med ess och sen en höst prommis. va skönt :) åkte hem och körde min msndejt med CG, sen kollade jag veckans avsnitt av oth, desperate housewives, gossip girl & The hills. hahaha, nörden själv! var klar lagom till att dagens repris av desperate housewives, kollade in det och sen somnade jag på soffan, haha, vaknade av att mamma ringde och ville bli hämtad, och snäll som man är hämtade jag henne och sen drog vi in till VH och spelade tennis, härligt!

nu har jag fått mina tider till Datakursen jag ska läsa, och fick självklart ingen utav dom tiderna jag önskat, jävla puckon. måste gå it imrogon och tala om att det inte kommer funka!

förövriigt har dom satt upp hastighets kameror på Dalarö vägen nu, den vägen jag måste köraa på vart jag än ska, inte va det några heller! från haninge till Gålö (som är halvvägs ungefär) sitter det 5 kameror.. hmm, sen är det några till efter.. hmm.. jadu, vad ska man säga, det är ju lite jobbigt med tanke på att det är 70/50 hela vägen ut.. så det tar ju ganskaa så lång tid nu, känns det som iaf.. men samtidigt tycker jag att det kan vara bra med tanke på dom som kör som cpn.. vissa människor är ju inte riktigt kloka med tanke på hur dom kör så ja..


nej men nu är det ju tiiila igen,. hahahaha, nörd dags!


/mallle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: