2008-10-20
 22:16:34

komvux

så idag började man skolan igen... hmm!
jag ahde ju faktiskt sett fram emot att börja, men när jag väl satt där så vet jag inte, kom jag ihåg hur det va igen.
Religion B.. jag som inte gillar Religion sådär jättemycket.. men kan nog bli intresant, jag gillar ju att fördjupa mig och göra uppsatset och sådär, men när det kommer till redovisningar och diskussioner och sådär blir det jobbigare.. hoppas jag slipper det så mycket som möjligt, iaf det där med redovisningarna, haha! men men vi får väl se..  mina veckor kommer bli så otroligt mycket  jobbigare nu, religionskursen håller på i 10 veckor, samam sak med Info & layout.. hur som består båda kurserna av 4 tim i veckan var, alltså 8 timmar till. + en massa plugg,, men men ska nog gå bra! :) hur som idag efter lektionerna hadej ag bestämt mig för att dra o träna, men den sista timmen av religionskunskapen fick jag världens huvudvärk och när lektionen va slut kändes det som om hela skallen skulle explodera, så det blev ingen träning!
på vägen hem fick jag sån otrolig huvudvärk att det kändes som om jag knappt kunde köra,usch! va helt otroligt äckligt. men men, somnade som en unge när jag kom hem och sov några timmar. skönt skönt. har fortf huvudvärk efter en massa alvedon så hoppas vekrligen det ågtt över itlls imorgon.


nu ska jag kolla på A shot at love with Tila Tequila II,, hahaha, jag har börjat följa så många fjolliga program!

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: