2008-10-02
 22:21:49

hoooj.

idag vaknade jag och va på UTSÖKT humör, allt kändes bara underbart, kom till jobbet och allt kändes bara toppen, haha, man kan ju fråga sig hu det gick till? sen helt plötsligt va det som om jag gick in i något och förkylningen vart 100 ggr värre än innan, krafterna försvann och ja, ni vet hur det kan gå.. tror faktiskt jag fick feber.. men kämpade på till 2 (6.30 - 14.00 var dagens pass) drog hem och sooov. jag som skulel tränat idag :( men men, ingen idee när man känner sig dålig.. hoppas jag blir bättre efter helgen.
i helgen är jag förövrigt ledig, ska bli helskönt! eftersom jag blivit lite sjuk kanske det blir en lugn helg.. vi får se lite,, är på humör för o göra nåt kuuul,, nu när man är ledig o allt, men men!

på återseende

/malle


CG
PUBLICERAT: 2008-10-12, 09:56:12

Heeej min sotnos!

Har tankt massor pa dig idag =)

tankte vi kunde ses pa msn i veckan nu nar vi ANTLIGEN fatt internet..!! Har bara varit lite mkt i helgen med allt som hant och sa fodelsedagsfirande for mogges pappa idag.



Langtar till Feb! =D

pusspusss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: