2008-10-01
 23:14:13

hej hej hej

det är konstigt vad lite träning kan göra skilnad! känner mig så glad o härlig igen, sådär som jag faktiskt vill känna mig, och känner mig själv som! dessutom har jag gått ner 3 kg.. hur kan man inte bli glad då, haha.. sen Ayia napa då dvs.. så har väl inte bara med träningen att göra, men känsn så oerhört skönt att äntligen ha kommit igång,, piggare, gladare,, och allt sånt =D idag var jag och spelade tennis,  vilket är så sjukt roligt! saknar det verkligen.. så är roligt, vi har skaffat en tid nu en gång i veckan, hela familjen så kommer väl inte få spela varje vecka men varannan iaf :) helkul. idag blev det utklassning av pappa 6 -1 6 -0,, oj oj oj. hahaha! då känenr man sig ganska bra iaf! pappa brukade vinna över mig förut när jag fortf. tränade,, haha! så det va kul!
igår va det gymmet som gällde o samma blir det imorgon efter jobbet, fan va skönt det känns! =D


helgen blir det utgång ena dagen iaf,, sen ska jag antagligen på bio med mamma på söndagen, hihi! vi får se vad det blir mer! är iaf ledig hela helgne, ska bli skönt skönt!


inget mer ifrån mig idag tror jag..


/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: