2008-11-20
 15:56:49

stolt stolt

heyyy!
idag har det konstigt nog avrit en bra dag, jag lämnade bilen på verkstan imorse o så va det jobb 6.30 - 13. efter det fick jag reda på att min bil inte skulle ara klar förns imorgon så jag droc och tränade med Veronica och Jonna, testade på nya SATS i haninge som var hur underbart som helst, ångrar erkligen att jag jag inte ävntade med att skaffa där istället för stt skaffa på iform.helt nytt och allt va bara SÅ shysst!  så fan fan fan. men men. blre iaf en hårdträning (mest ben för min del) så imrogon blir det nog en hel del träningsvärk. haha! men det är skönt! så kör vi nog träning imorgon med, känns SÅ skönt att jag äntligen har kommit igång, och nu har jag inte vägt mig på ett bra tag, men jag känenr faktiskt att jag blivit smalare, känns jätteskönt! så ska bli spännande för den 1 dec är det dags, fram tills dess så blir det ordentlig hårdträning!

imorgon ska jag börja halv 7 istället för halv 10 som jag brukar, och jobba över.. jag är så snäll o duktig så,  så det kasnke bli en lite shysstare lön denna gång iaf! haha! och så blir det då träning efter jobbet, är dock lite nervös över vad det komemr kosta med bilen, ugg ugg. vill inte att min reskassa ska gå åt där alltså,, fyfan!

nu ska jag fixa nåt o äta o lägga mig på soffan!

Puss&kräm

Malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: