2008-11-17
 21:42:04

plugg plugg

idag har jag avrit i skolan o lökat.
sen skulle jag tärna men hade glömt träningsskornah emma, så blev inget :(
får köra desto hårdare imorgon istället!
har suttit och kolalt på tv en massor, halv 8 hos mig som är en favvo, haha-. efter det va det färjan. som alla mobbar mig för att jag kolalr på. hahaha. me ndet är ju så fjolligt, o jag älskar fjolliga program, jag har blvit värsta tv nörden alltså
nu är det sunset Tan också såg jag, hihihih va roligt!

Men iaf när jag kollade på Färjan vart jag supersugen på att åka på kryssning,  så pratade med carro om at dra med maaasssor av människor på kryssning, vore sjukligt roligt! :D 

nå andra som är sugna? :D


/ malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: