2008-11-10
 23:16:16

mååndag

hello friends!
helgen har faktiskt varit super bra, trotts att jag ahr jobbat! fredagen blev det en svullodag/kväll med camilla, va sååå roligt att träffa min fluffis, va ju så länge sen! så vi tog igen och hade en svullo kväll med kebab, godis, chips (+dip) och 2 (dåliga) skräckfilmer, eller ja, först a det saw IV.. den är ju helt ok tycker jag, gillar Saw filmerna,, hade ju sett den förut men usch va äcklig den är, VIDRIG, dena ndra kommer jag inte ihåg va den hette men den va väl inte speciellt bra kan man tycka..  sen kolalde vi på idol o hade abra en mysig kväll, va så härligt o bara va! :)
lördagen va jobb o sen bar det av till Veronica i Alvik där det va födelsedags partajj, va roligt o se hur hon bodde och allt :) jag drog in till stan lite senare och mötte upp cg & carro + några andra. va jättekul att se carro också eftersom det va ett tag :) myspys. vi hamnade iaf på engelen (hur kom det sig egentligen?) hahahaha va faktiskt kul o umgås med dom vi va där med, bland alla gamlingar, hahaha, jaja man kände sig ju snygg iaf! hahahaha
sen sussade jag hos cg, hihih.
idag ahr det varit skola o träning, o imorgon b lir det träning innan jobbet.

förövrigt kom mitt underbara paket idag, och gud så snygga stövlarna va! jag är SÅ glad att jag beställde dom, hur snygga som helst :) ska lägga in en bild här tror jag,. kläninngen va inte riktigt som jag ahde tänkt mig, inte så snyggt material,, men ja. det är bara att gå ner mina kgn så passar den nog finfint: D tillsammans med stövlarna,, hahaha!

hmm funkade inte att lägga in bilden så här är länken

http://www.eliteladies.se/info.asp?ProdID=de1944-1&farg=Svart


trevlig kväll

/malle


Elite Ladies - Claudia
PUBLICERAT: 2008-11-11, 10:07:31

Hej Malle,



Gå till

Svartbb.jpg" rel="nofollow">http://www.eliteladies.se/products/de1944-1Svartbb.jpg

för att spara bilden.



Kram

Claudia




Anonym
PUBLICERAT: 2008-11-11, 10:08:57

Svartbb.jpg" rel="nofollow">http://www.eliteladies.se/products/de1944-1Svartbb.jpg

ska det vara :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: